Wednesday, April 25, 2012

Here Comes The Rain Again

Choose your favorite pu leggings from a large collection of leggings at Oasap.com, Enjoy latest women's high street fashion.


W poprzednim tygodniu niestety nie miałam zupełnie czasu na zdjęcia ale miałam w planach nadrobić to w weekend i wtedy zobaczyłam prognozę pogody, którą pokazałam Wam na fb. Zapowiadano, że miał ciągle padać deszcz więc zdjęcia zostały przesunięte. Okazało się, że weekend był piękny i słoneczny... no może z wyjątkiem 30 minut burzy. Ale że nie mogłam pogodzić mojego czasu wolnego z czasem wolnym fotografa to nic z ewentualnej weekendowej sesji nie wyszło. Ostatecznie zdjęcia zrobiliśmy dziś rano w przerwie między jednym deszczem a drugim. No cóż... Ewidentnie nie mam szczęścia do pogody. Strój, który widzicie na zdjęciach zwykle noszę z dodatkiem mojej ukochanej jeansowej kamizelki, ale że już użyłam jej do dwóch poprzednich zestawów, tym razem założyłam... drugą jeansową kamizelkę ;) Jak zwykle mam nadzieję, że Wam się spodoba.

ENG: Unfortunately, last week I had absolutely no time for photoshoot so I planned to make up for it during the weekend but the weather forecast - rain all the time - caused me to postpone the photoshoot. It turned out that the weekend was surprisingly sunny, however both me and my photographer had other things to do and thats how the photoshoot was rescheduled once again. Long story short: we ended up taking photos today in the only 30 minutes free of any rain... Bad luck I guess. Anyway, the outfit you see is another one where I'd love to add my favourite jeans vest but as it was already included in two previous looks, this time I decided to wear... another jeans vest :) I hope that you like it.
Sylwia

 
 

No comments:

Post a Comment